vrijdag 1 maart 2013

Laatste dag @ Klapmuts (voor die vakantie)

Hello bloggers!

Vandaag was het een fijne dag in Klapmuts! De kinderen waren enthousiast bij de les en luisterden goed. Het Afrikaans lukt ook altijd al wat beter en beter (of we proberen toch :p). Deze middag hebben we ook boekjes gelezen in de bib met enkele kleine kindjes. Op de foto zie je kleine Alice. Zij zit nu ook naast ons wat te kleuren.

Deze week heb ik ook nog iets grappig meegemaakt. Je hebt hier een héél, maar dan ook héél enthousiaste leerkracht, mister Myburgh. Hij begeleidt de leerlingen in deze school bij de cricketlessen en andere sporten. Ik moest in zijn klas een lesje natuurwetenschappen volgen... Dacht ik...

Plots kwam hij naar mij toe met een enorm dikke map. Daarin zaten wel meer dan 200 foto's van al zijn projecten en cricket ploegen. Ik heb zo een hele tijd naar al zijn foto's moeten kijken en het was gewoon de ene ploeg na de andere en overal foto's van hem.. :p Bij elke foto die ik bekeek, gaf hij mij een uitvoerige uitleg over dat jaar, de ploeg, het project...  Ik kan jullie zeggen dat dat al één van de langste lesuren uit mijn leven was ;-)

Dit weekend zijn we op weekend en weten we niet of we internet hebben. Daarna gaan we naar Eversdal! DAAAAAG!

Hier zijn de beloofde foto's!







1 opmerking:

  1. Dag Katrien,
    hoe boeiend al je verslagen te lezen. Naar ons project toe (dat van Piet en mij waar jullie essentieel deel van uitmaken) levert het nu al meer dan goede resultaten. Wat maken jullie al meteen een groot verschil ginder(en hoe leerrijk moet het ook zijn voor jullie).
    baie fijn dat jullie gastgezin julle ook laat genieten van hun prachtige land.
    Goede moed nog, het is baie belangrijk wat jullie daar brengen. Doe zo voort!!!
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen